Nos...szokásos "korai" felkelés megvolt. Kicsit gameltem délelőtt, kicsit Family Guy-t néztem, kicsit segítettem Axel-nek a CoD2 Mod Tools map készítésben. Ennyiből állt a délelőttöm...de ami ezek után következett...maga a rémálom...

Hát, amit el akartam érni és életem egyik legnagyobb célja lett volna, az nem vált valóra...tegnap megéreztem, hogy valami nincs rendben. Nos lényegében az volt, hogy próbáltam elérni azt, hogy találkozzak szívem választottjával...sikertelenül. Tudni illik, a jövő hetemet direkt úgy szerveztem, hogy ne legyen semmi, csak ez a tali. Nos hát ez is fuccsba ment és ez miatt nagyon szomorú is vagyok (de ez még enyhe kifejezés). Nem volt elég az, hogy nem tudtam normálian aludni, elment a tippmixem is, fájt is a hátam, de még ez is...teljesen besokaltam. Már ott tartottam, hogy kiugrok a szobám ablakán és elüttetem magam egy autóval...bár amilyen napom volt, azt is túléltem volna.

Nos, egy délután (kb. 4 óra körül) rámírt Ő...kicsit nyers voltam, de ez a hangulatom miatt történt...túlságosan pesszimista hangulat vett körül...elkezdünk beszélgetni meg minden félét csináli. De egyszer felvetettem azt, ami eddig is a téma volt: mi lenne ha találkoznánk?

Itt csattant nagyot másodszorra az élet ostora...bár meg is értettem miért, de ez az érzés arra emlékeztetett, mikor fájdalmas szakítást kellett megélnem Sz.E.-vel még akkor...ez vitte lefelé teljes káoszba a hangulatom...már azt sem bántam volna, ha fejbe lőnek. Ez egyenlő volt számomra a háború elvesztésével...az élet és a boldogságért szóló háborúval. De valmennyire fel tudta vinni a hangulatom Ő, de mikor elment, teljesen lelkileg magamba borultam.

Este fél 11-11 tájt már a halál-érzet keringett körülöttem és feltettem magamnak néhány kérdést, köztük ezeket: mi értelme így az életnek ekkora bukás után? Miért nem adom fel a francba? Ha fel is adom, hogyan és meddig fogom elviselni ezt a csalódást?

Igazából Reflex-re számítottam a legjobban...be is jött...ő volt az, aki minden áran fel akart vidítani és tudja, mennyire szeretem Őt és hogy Ő érte mikre képes lennék...de hát ekkora bukás után nem tudom mit higyjek...nem tudom, mert minden kicsúszott a kezemből és későn vettem csak észre és ezáltal a játéknak számomra vége...úgy láttam, hogy itt már nincs keresni valóm. Bár Reflex hitegette velem, hogy mindenkinek jár egy második esély...de számomra nem jár...elvette tőlem a sors a boldogságomat, így ezzel megpecsételte azt is, hogy ez az én sorsom: magányos farkasként kell járnom az élet útját....társ nélkül...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonim116 2010.08.26. 23:47:10

Ahogy olvasgattam a beírásaidat,te mindig "őrülten szerelmes vagy" az adott lányba... És valahogy meg tudom érteni a lányokat...Az egyiket elhagyod egy másik miatt,aztán azt a másikat le se sz... szinte és csodálkozol,hogy elhagy,aztán jön egy 3.a kibe megint szerelmes vagy...Szerintem túlságosan beleéled magad a kapcsolatokba és csak azon tud járni az agyad,hogy ez úgysem fog menni.Gondolkozz kicsit pozitívan!Ha először nem jött össze,összejön máskor.Én is így voltam egy 2,5 éves kapcsolat után,de ma már túltettem magam rajta.Próbáld a dolgok jó oldalát nézni,még ha nehéz is.Nyiss az emberek felé és meglásd hamarabb jobb lesz.Én is bezárkózott voltam és szenvedtem.De rájöttem,h nem kell magamat sanyargatni,túl kell lépni.És sikerült:) Lassan 3 hónapja vagyok megint kapcsolatban,immáron boldogan.Gondolkozz el egy kicsit ezeken.
süti beállítások módosítása