A tegnapi nap után kicsit jobb volt a lelki állapotom. Bár bevallom: hiányzik...nagyon hiányzik.

Ma is szokásos 10 óra környékén keltem fel. De sajnos utóljára, mert költözök viszsa a fránya koliba, ahol 2 évet kell még lehúznom...most az egyszer örülök is neki, mert amilyen nyaram volt...az kész káosz. Szóval felkeltem, kajáltam és leültem gépezni. Axel-lal is beszélgettünk. Amire nem igazán számítottam, az az első kérdése: jobban vagyok-e a tegnapihoz képest?

Mi tagadás, 1 fokkal jobban voltam. Bár mindig bennem volt az a beszélgetés és az a dolog. Igazán nem tudtam kiverni a fejemből...de remélem a suli el fogja terelni róla a gondolataimat. Márcsak ez az egyetlen esélyem arra, hogy átvészeljem ezt az időszakot és újult erővel tudjak neki futni ennek a dolognak: mert amíg élek, addig próbálom megtörni a jeget...még ha az életembe is kerül...

Bár a délután kicsit laposan ment el...ithhonülős, találka lemondós, punnyadós, kockulós délután. Estére is ezt lehet elmondani. Bár estére is megvolt a társaság.

A blog megírása után irány az ágy, mert holnap kicsit korábban kelek szokásosnál...szurkoljatok nekem, hogy hamar vissza fogok zökkenni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása