Nos, a szokásos suli, pihenés, kockulás valamint "tanulás" után az egyik barátomnak küldtem egy SMS-t, hogy végülis mi lesz a mai nappal. Hát visszahívott 5 perccel később és mondta, hogy menjek le 7re a Mekcsey-hez. Nos, igazából jó hogy hívott, mert egy másik haverommal (Raynorral) is akartam beszélni a gépe ügyében. Sikerült eladó procit találnom.

Miután ezt lerendeztem vele, elmentem a jó kolis kosztból enni (mellesleg nem ért semmit). És utána kifelé a Mekcsey-be. 7 órára fel sikerült érnem +-5 perc eltéréssel.

A szülinapos jó barátommal összetalálkoztam. Úgy, ahogy meg lett beszélve. Kicsit dumáltunk, Ő kólázott a barátnőjével (mivel anyagilag most nem tehette meg, mert elitta az egészet :D), én megittam egy pohár sört, néztem ahogy csocsózik szerelmével és egy sráccal ismerkedtem meg. Nagyjából ezzel ment is el az a 2 óra.

Mikor viszaértem, elmentem fürdeni, majd 5-ös szoba és 10 óráig beszélgettem a szoba lakóival.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása