Nos...a nyár utolsó fő produkciója, a falunap jött el...persze én akkor is 10-kor keltem fel, mint ahogy szoktam (lassan át kellene szoknom a 8 órás alvásra a suli miatt). Arra keltem, hogy 1ik ismerősöm felkeresett, hogy akkor mi lesz ma, megyünk-e be a városba, stb.. Végülis délbe jutottunk arra a döntésre, hogy nem megyünk sehova.

Így hát maradt a falunap, ami alul múlta magát...rossz programok, forgalom alig, sz*r sztárvendég (Jolly és a Románcok, Zoltán Erika Powaa) stb. Igazából ami említésre méltó az a tűzijáték és az éjszakai császkálás. De mi történt előtte?

Aznap délelőtt gamelés Axel-lal (vagyis csak azt hittem, hogy vele gameltem). Mivel hogy az 1ik ismerősöm rámírt X-en, hogy nem beszéltem-e a nagy Ő-mel, mivel hogy most ő van gépnél, ami egy kis véletlen folytán kiderült. Mikor ezt megtudtam, kicsit ideges lettem és rákérdeztem...nem tudtak nekem hazudni, így hát elmondta, hogy igen, a nővére játszik. Valamint pár nappal ezelőtt is Ő volt, miközben úgy tudtam, hogy Axel-lel beszélek X-en és a game chat-ben. Agyfelb*szás 1. szintjét elérték ezzel. Kicsit ki is osztottam, hogy miért nem lehet megmondani, hogy most ki van a gépnél és miért kell más nevében jelentkezni (ez a veszélye az online világnak). Pont akkor jött kapóra bátyám, mikor el akarta kérni a gépet. Kicsit le tudtam nyugodni...bár megbántam azt, ahogy megfogalmaztam a véleményemet. Hagytam is egy üzit, hogy kicsit besokaltam és bocsánatot kérek. Ez után felmentem haveromhoz megbeszélni, hogy mi legyen akkor a délutáni program.

Majd lenéztem a falunapra, felmentem haveromékhoz, kicsit dumáltunk, majd vissza a falunapra és onnan haza...egészen 6 óráig voltam otthon. Addig is játszottam a valódi Axel-lal. Persze beszélgettünk 1 kicsit (amiből kiderült, hogy szépen kiosztottam őt és tetszett is, hogy mit kapott a nővére a fejére tőlem).Még arra is fény derült, hogy azért nem mondta el, mert kímélni akart attól, hogy ha beszélek vele, akkor elmegy az életkedvem és oltári nagy baromságot fogok csinálni.

Végül negyed 7kor vissza a falunapra. Ott is összeakadtam olyan emberekkel, akiket 1000 éve nem láttam. Majd jött haverom, onnan megint hozzájuk (meg is ittunk 1 sört) és vissza a tüzijátékra a barátnőjével 1ütt. Kellemes kis társaság volt a templomnál, ahonnan néztük a tüzijátékot.

Mikor elindultunk tőlük én, 2 barátom valamint barátom barátnője társaságával, valami rossz előérzet keringetett. Hogy mi is volt az? Nem tudtam megmondani, csak éreztem, hogy valami nem lesz rendben. Ezzel a tudattal mentünk el a templomhoz, ahonnan a legjobb kilátást bisztosította a tüzijátéknak.

Mikor felértünk, pár embert láttunk a bokorba...nem tudtuk kik voltak azok, így hát nagy ívből letojtuk őket... Majd kicsit később előjött a semmiből egy alak...mikor megszólalt, egyből tudtuk, hogy csak egy másik ismerős...odahívott a bagázshoz minket. Bencsikhez, Turányihoz valamint egy 3. emberkéhez, akire nem emlékszem ki volt az...de jó hangulatban telt az a fél óra a tüzijáték kezdetéig. Fél óra eltetével (10 körül járhatott az idő) elindult az est fénypontja.

Barátom, barátom barátnője és én...így ültünk le az emlékmű előtt... Kicsit fáradt voltam, így a fejemet lehajtottam barátnője vállára (persze előzetes engedéllyel, nehogy félre érthető legyen a dolog). Miközben lőtték a tüzijátékot Vangelisre, eszembejutott Ő... Hogy vajon haragszik-e rám, sikerült-e kiámbrándítanom belőlem, vajon jól van-e...ezek jutottak eszembe... Ezek után néhány érzés előtört belőlem, ami a hiányát tükrözte. De el tudtam rejteni az érzéseimet.

Mikor vége lett, 4en irány vissza haverom házába. Ott kicsit pihentünk, kártyázás, beszélgetés, stb. (bár mikor indulni akartunk, haverom apja kizavarta másik haveromat, de engem szerencsére nem vett észre :D). Fél 12 volt, mikor elindultunk. Ott maradtunk olyan éjfélig, aztán tettünk 1 kört a faluba, vagy haza mindenki, mivel már pakoltak össze. Fél 1re értem haza.

Mikor hazaértem kaja, e-mail ellenőrzés, MSN ellenőrzés, aztán alvás...de nem igazán tudtam elaludni, mivel sokáig Ő járt az eszembe...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszii. (törölt) 2010.08.30. 10:56:07

És mikor lesz a nagy lepellerántás? Én szeretném megtudni azok nevét is akikről szó van. Kíváncsi vagyok. :D Am meg jók az írásaid. Elolvastam mindent.:D Néhány dologgal nagyon felkeltetted az érdeklődésemet.=)
Remélem minél előbb fény derül a ki nem mondott nevekre, s történésekre..<3 :)
süti beállítások módosítása