Nos...mint ahogy gondoltam. Eléggé imbázós nap volt. Reggel az egyik haveromhoz mentem be a városba a lemezemért. Bár nem olyan gyorsan ment ez.

Mikor felmentem haveromhoz (Győzike házától 50 méterre) hát ott ragadtam olyan fél 10ig. Mert nem is volt buszom, meg beszélgettem is vele így kolin kívül. Igen, az egyik kolitársamhoz mentem fel. Ott megismertem még az apját is (aki egész jó fej és hogy őszinte legyek, nem néztem volna ki az apjának :D).

Ez után mentem is fel a megbeszélt gépjavításhoz. Na, az már külön kaland, amit megéltem.

Először is: a Windows 7 lemezem megsérült. Ezt náluk vettem észre. Kész öröm volt ezt észrevenni... Ez még a legkisebb probléma. De ami aztán történt, az kicsit kikészített. A drágalátos Windows XP lemezemet baszta olvasni. Vagyis olvasta, csak egy nagyon fontos fájlt nem bírt kirakni (természetesen nánam faszán működött, mikor megnéztem). Itt lett elegem és mondtam, hogy holnap reggelről jövök, mert ugye ők is mentek el és én is ki voltam akadva.

Aztán meg mikor hazaértem, egyik régi osztálytárssal volt megbeszélve az hogy átnézek. De abból se lett semmi. Mondta, hogy felhív, ha nálam lesz, de nem hívott, mert mint amilyen az én szerencsém, közbejött neki valami. Nem baj, addig is aludtam egy keveset. :D

Estére meg a szokásos MSN, Killing Floor, CoD2, Skype és zenehallgatás ment olyan fél 1ig. Majd lefeküdtem és az e napi fáradalmakat kipihenvén aludtam el.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása