Nos...egy újabb napaz életből...egy fájdalmas nap, ami hasonló fájdalmakat okozott, mint egykor...

Az egész egy szokványos reggelrel kezdődött... Ez nálam 10 órát jelent. Felkeltem, kajáltam, aztán gép...MSN játék, minden. De aztán jött egy mérföld kő a magánéletemben.

Axellal szokásos dumálás játék közben megvolt. Párszor mondjuk említettem, hogy majd vmikor a mai nap folyamán szeretnék beszélni a nővérével a tegnapi eset miatt, míg nem megunta és odahívta...hiába mondtam, hogy csak később, késő volt...nincs mese, bele kellett kezdenem a mondókámba.

Az első része a bocsánat-kérés volt. Viszonylag zökkenőmentesen ment, mert mindenkit próbált magára venni mindent. Én azt, hogy kicsit túlreagáltam a dolgokat, ő meg hogy hazudott. De végülis sinen volt minden.

A második része az, hogy mindent 1 lapra tettem fel. Egy utolsó próbálkozást megtettem nála. Részben siekres volt, mert az érzéseimet viszonozta, de volt egy kis bökkenő, ami miatt nem lehet...sőt...nagyon nagy bökkenő. Mikor megtudtam Axel-től, hoyg miről is van szó, szó szerint elállt a lélegzetem...hogy mi volt az, nem mondhatom el...titoktartási kötelezettségem van.

De mikor elmondta, néhány dologban megtaláltam az összefüggést, ami kb. olyan mértékű fájdalmat idézett elő, amit régen. Teljesen magam alatt voltam lelkileg, hogy miért kell velem megtörténnie. Miért én fogok ki olyan lányokat, akik elérhetetlenek vagy pont egy ilyen probléma miatt nem lehet semmi...

Miután ez lejátszódott, Axel próbált vígasztalni a hülyeségeivel meg a tanácsaival, de mint hiába...na de emberek, ez az igaz szerelem ára. Ha valaki szereti a másikat, meg kell érte küzdeni...még akár szenvedni is.

Kb. így is tellett az estém...erre gondolván, hoyg talán az idő meg fogja oldania problémát és egyszer egymásra fogunk találni...addig fogok rá várni, ameddig tart az életem...ezt megígértem neki és szavam nem fogom feledni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása