Nos, a vasárnapom se tellett valami pihenősen. Itt is el kellett mennem, de már szerencsére egy emberhez. De azért volt ott is mit megszenvednem.

Nála voltam olyan fél 2-tól 6 óráig. És hogy miért? Mert egy átkozott LAN csatlakozással szenvedtem. De mire sikerült kijavítani, addigra elment vele a fél nap. Egyszerűen szidtam magam, hogy miért nem azzal kezdtem el legelőször: gondolhattam volna, hogy nem lesz hozzá driver, úgyhogy felrakhattam volna az elején a Windows 7-et, de nem, én XP-t raktam Driverek nélkül. Epic Fail.

Mikor megoldódott a probléma, hazamentem, MSN, CoD2, zene, stb. Már látszott, hogy köztem és Elleth között valami nagyon nincs rendben. Ezek a szaladgálások és hogy nem foglalkozok vele eleget. Foglalkoznék én vele szívesen, csak egy nagy összetevő miatt nem tudok annyit foglalkozni, mint amennyit szeretnék: a távolság.

Nos, az esti kis veszekedés megvolt vele is sajna. Ezek után go CoD2, mint ideg levezetés és utána irány az ágy.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása