Nos. Mint ami a címben is benne van, volt egy kisebb érdekesség a fogászaton.

1. óra után mentem be a fogászatra. Ott egy ismerősömmel találkoztam össze. Kb. 10 perc múlva be is hívtak, be is adták az érzéstelenítőt. Eddig minden rendben is volt. Egészen addig, ameddig vissza nem mentem. Mert ott ahol kell, nem zsibbadt el. Kicsit nézett is az orvos, de azért beadott egy másodikat is. itt éreztem azt, hogy tele fognak tunkolni egy kevés ilyen cuccal. Na de sebaj. 5 perc után se volt semmi változás. Az ismerősöm nevetett, én is magamba, mikor kimentem. Hát mi más tehetett volna, mondta, hogy jöjjek vissza jövőhéten ilyenkor.

Ezután visszamentem a koliba, neteztem, pihentem és "készültem" a másnapra. Estére viszont kaptam egy infót csoporttársamtól, hogy az angol tanárom szidott, mint a bokrot. Ezzel fejeződött be az estém és tértem nyugovóra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása