Nos hát, reggel számomra korá fel kellett kelnem, mert volt egy befejezetlen melóm. Azt a gépet helyrehozni, amit tegnap technikai okok miatt nem tudtam. Így hát elkezdtem Windows lemezt írni és a szakadó esőbe biciklire pattantam és mentem a megbeszélt helyre.

Most egy páran gondolom hülyének néznek, hogy szakadó esőbe biciklivel mentem el. Nos, engem ez nem igazán érdekel, hogy ki mit gondol. De legalább elvégeztem a megígért dolgot, mégha 1x még haza kellett mennem egy lemezért és ez miatt áztam gatyára.

Ez után Elleth-tel MSN, CoD2, majd indulás a koliba. Itt nagy meglepetés ért, mikor megláttam a beszélgetőtársamat és jó barátomat, Veronikát, mert mindig hétfőn szokott bejárni. De most az egyszer Vasárnap ment vissza Debrecenbe. Hát, gondohatjátok, hogy volt bőven téma. Forma-1, suli, minden. Azt hiszem, tartogatni fogok egy kis meglepetést a Forma-1-el kapcsolatba. Hogy mit is? Remélem ezt a blog-bejegyzést nem fogja olvasni, mert akkor nem lesz meglepetés. Arra készülök, hogy mivel nem látta a Monaco-i Nagydíjat, felrakom telefonomra, hogy legalább így utólag meg tudja nézni a futamot. Szép meglepetés lesz. Kíváncsi leszek, hogy miként fog reagálni.

Mikor beértem a koliba, eléggé furcsa volt, hogy nem én érkeztem be elsőnek. Azért, mert a többiek bentmaradóson voltak és kicsit korábban értek be, ezáltal az én kis szeretett kolis szobámat nem én nyitottam ki.

Majd kajálás, pihenés, beszélgetés következett. Elvileg Göndivel kellett volna találkoznom a Mekcsey-be Egerben, de a halálnak se esett jól kimenni szakadó esőben. Ezért hát holnap 7re lett áttéve.

Még aznap estére lett megbeszélve beszélgetőtársammal, hogy 9 körül feljön MSN-re. De valami oknál fogva nem jött fel. Kicsit szomorú voltam, de annyi baj legyen. Volt jobb dolgom is, hogy ezen búsuljak. Az infó érettségire való mentális felkészülés. Így hát nem sokáig voltam fent éjszaka és hát mentálisan felkészültem az érettségire.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása