A tegnapi nap végéről lemaradt az, hogy mikor befejeztem a bejegyzésem, reflex-szel beszélgettem. Pontosabban inkább csak tanácsot és megértést vártam tőle. Aznap este leltem meg a nagyon jó barátaim csoportomnak utolsó tagját.

Ma reggel szokatlan korán keltem (7:20). Hogy miért is? Mert Göndinek megígértem, hogy felmegyek és megtartjuk a minden évben hagyományos fahordást. Nálunk ez "A nagy fahordás" 2010-es szezonja. :D

2 fordulóval hoztak neki (2x 40 mázsa). Minden rendben volt az 1. forduló, de a 2. ...szidtam a jó népet, hogy hogy lehetnek ennyire faragatlan tuskók hogy olyan fát hoztak, hogy átmérőre akkorák, mint én keresztbe (voltak köztük nagyobbak is). Azzal nem is volt probléma. Hanem inkább azzal, hogy volt 3 brutálisan nehéz tönk is...na azon káromkodtunk egy sort, mire bevittük azokat. Ezt leszámítva sikeresen lezajlott reggel 7:30-tól 13:30-ig.

Hazaértem egyből zuhany, pihenés. Kicsit leültem a gép elé, de annyira nem volt erőm, hogy inkább beraktam két letöltést (Mafia és a Microsoft Office Professional 2010 Plus HUN) és elmentem TV-t nézni a jó kis pihe-puha ágyba.

Közben folyamatosan néztem az XFire-t, hátha feljelentkezik szívem választottja. De sajnos az öccse volt (aki rám is írt, de én ez alatt az ágyamban kicsit szundikáltam és néztem a Cool-on a Showder Klubbot). De szerencsére elvoltam vele. Nagyon szimpatikus a kishaver. Végülis annyira nem kis haver, mert nem sokkal vagyok nála idősebb. :D

Közben beszélgettünk 1-2 dologról XFire-ön és CoD2-ben. 1-2 dolgot el is mondott, ami olyan érzést váltott ki, mintha csúszna ki a kezeim közül minden. Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de remélem nincs igazam és minden a lehető legnagyobb rendben fog lezajlani.

Ez után a fárasztó nap után ismét itt írom a blogom és reménykedek, hogy nehogy valami bal sors kísérjen utamon és kissé félve várom holnapot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása