Mint minden csütörtök: unalom, unalom hátán. Semmi pénz ilyenkor, hogy elmenjek valahova (inni vagy esetleg billiárdozni). De semmi. Se cash, se szórakozás.

Iskolai nap teljesen átlagos volt. Mindenki ment volna haza, stb., stb. És a szokásos csütörtök este, ami alatt kockultam (hisz mást nem tudtam csinálni anyagi erőforrás és kedv hiánya miatt). És a pihengetés. De az este nem volt az a nyugodalmas.

Olyan 23:40 körül bejött két faszfej banzájnt csapni. Először nem láttam, de másodszor, mikor kezdték, kirohantam. Nos, utána meg én voltam a rossz, hogy mit lármázok, meg stb. . Kb. ott tartottam, hogy neki fogok menni. Mert ez az egyik dolog, amit utálok: felébresztenek feleslegesen. Na de mind1, utána egy csomó ideig nem tudtam aludni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása