Hát...a mai nap nem keltem olyan későn, 10 órakor. Addig Tv-t néztem, majd gép, XFire, CoD2, Total Overdose, Killing Floor, ameddig fel nem jött Foxihadnagy.

Aztán jött egy hirtelen rossz előérzet, mikor bekapcsoltam a kedvenc kis számomat. Nem tudtam miért jött elő vagy mit akar nekem mondani. De sajnos hamarosan megjött rá a válasz is.

Nem bírtam ki, hogy Foxihadnagynak ne tegyek egy komplett vallomást. Egy vallomást az érzéseimről...olyan érzéseimről, amit még Sz.E.-nél éreztem...teljesen belé estem, mi tagadás...szóval mindent elmondtam neki... Bár ne tettem volna! Teljesen hülyén érzem magam ez miatt...úgy érzem, talán elbaltáztam az egyetlen lehetőségemet a boldogsághoz vezető út megtalálására.

De mint kiderült, fél ő is egy dologtól. Hogy mitől? Hogy a történelem megismétli önmagát. Nem szeretnék pontosabban írni róla, hogy mi az, mert ez már teljesen magán jellegű téma és még az én publikálható részemen is túltesz.

És hogy én mitől félek? Leginkább attól, hogy a koli miatt nem tudok vele annyit törődni, mint szeretném. Ezzel a kockázattal szemben is képes lennék vele lenni...de akkor amennyi időt tudok, annyi szánok rá...legyen az 10 másodperc, 5 perc, 1 nap vagy akár az egész élet is.

Nos hát, miután elmondtam, teljes lelkiismeret-furdolás vett körbe, hogy mit tettem... Igen, ez a tipikus Mike...nem tud csajozni és csak hagyja, hagyj sodorja az ár...

Miután már teljesen nem bírtam épp lélekkel, inkább elmentem gép elől, TV-t néztem és ürítettem a gondolataimat. Igazából azért, mert nem akartam, hogy keveredjen a mostani érzés és a múlt árnya, mert ahogy ismerem magam, valami fantasztikus dolgot kreált volna...de sajnos ilyen az én életem.

Amint eltelt egy ilyen óra, visszajöttem viszonylag újult erővel. Bár akkor az öccse volt a gép előtt...igazából nem is bántam, mert rengeteg fájdalomtól kímélt meg ezzel attól a ténytől, hogy lehet rossz fába vágtam a fejszémet. De mindvégig ki fogok tartani, hamár belemásztam (vagyis hagytam, hogy a szerelem érzése vigyen bele). Vagy a világ legboldogabb embere leszek vagy ismét egy bukott arkangyal...márcsak tőle függ...

Estére már a nyugott kis este zajlott...pihenés, adminisztrációs dolgok, MSN, Winamp és a blogírás...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása