Nos minta cím is írja: ismét nem volt nyugtom szombaton. Délelőtt bátyámnak csináltama GPS-ét, majd délután...

Nos a délutánom így nézett ki: délután windows-t raktam az otthoni gépre. Azzal is eltököltem, mert mire befejeztem az 4 óra volt. Majd szólnak, hogy menjek fel 3 házzal feljebb szintén Op.-ot rakni. Nos, az nem valósult meg, mert nem volt jó az op. rendszer lemezem (neki nem olvasta, úgyhogy kénytelen voltam egy másikat írni). Mikor hazamentem és folytattam az enyémet, ismét csengettek, hogy menjek laptopot csinálni és MSN-en is írtak, hogy menjek oda is gépet csinálni. Kész megörültem neki.

Mior csináltam a laptopot, jött egy SMS, miszerint menjek billiárdozni. de azt későbbre tettem át, mert volt egy kisebb befejezetlen melóm is annál az emberkénél, aki rámírt MSN-en. Miután ez is megvolt, végre jöhetett a pihenés. Vagyis csak jöhetett volna, ha...

Ugye haverommal felmentünk a kocsmába billiárdozás címszó alatt. Amiből végülis neki egy sör, nekem és barátnőjének 2 dl kóla. De hogy ne legyen jó az este, barátnője elkezdte kiverni a balhét azért az egy sörért. Frankó Este. Végülis egy Darts és egy Billiárd a barátnőjével azért megvolt. Majd irány haza.

Az este nem volt igazán meghitt: Ellethnek nem igazán tetszett az, hogy az elmúlt 2 hétben szaladgáltam össze-vissza. El is hiszem, de nálam szokás az, hogy amit megígértem, azt megpróbálom betartani. De ez miatt vele se jöttem ki túlságosan jól aznap. Vajon ez még mihez fog vezetni?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása