Nos...bocsánatot kérek minden olvasomtól, hogy nem írtam tovább a blogom, de rengeteg dolgom volt + kellett a kis pihenés is. :) Ígérem, hogy holnaptól ismét beindul a blog.

Rövid összefoglaló, hogy mi történt a blog hanyagolásától kezdve idáig: megszűnt Elleth-tel minden kapcsolat sajnos, balatoni nyaralás le lett fújva, 95%+ szóbeli informatika előrehozott középszintű érettségi, ami azt jelenti, hogy 87%-os lett a vége, billiárdozások és kiruccanások, ismét elkezdtem intenzíven CoD2-ni (erről mindjárt írok) valamint az év viccét hallottam meg tegnap.

Nézzük: CoD2. Igen, ismét elkezdtem játszani. Kicsit még Low vagyok, nem tagadom, de idő kérdése és visszatér a veterán Mike formája. De ami lényeges megemlítenem: ismét van klánom 2 év után és ami a legfontosabb: megismertem a klán legaranyosabb emberét (nevet nem szeretnék írni). Már ezért megérte újrakezdenem. Lehet, hogy csak barátság, de az is lehet, hogy több lesz. De a barátság bisztos számomra.

Az év vicce: Emlékeztek ugye még a volt barátnőmre, akivel szakítani akartam? Sikerült is. De kinél kötött ki? Az egyik legjobb barátomnál. Összefoglalva a volt barátnőm összejött a legjobb barátommal. Mikor elmondta, kiröhögtem őt. Bár úgy mondta, mintha meg fogom őt ölni, de legalább őszinte volt velem (respect). Ahogy kiröhögtem, úgy nem tudtam aludni este. Nem azért, mintha zavarna, hanem mert nem értem, miért jött össze olyannal, akivel havonta csak 1x beszélt MSN-en és életében 1x látta (azt is akkor, mikor vittem magammal az első találkozásunkra). 3 variáció merült is fel ezügyben: a, fegyverként akarja felhasználni ellenem. b, vissza akarna szerezni engem. c, véletlen egybeesés.

Nos, bármelyik is lesz a válasz, az bisztos, nem fogom magam hagyni és bármi áron ellenállni fogok ennek és a barátomat se fogom hagyni olyan könnyen belekeverni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása