A fantaztikus vasárnap éjszaka után még fantaztikusabb hétfő délelőtt következett, kedvenc Angol órai kezdéssel (I Love Kurta Fruzsina). A többi viszont elment egynek. Valahogy csak kibírtam.

Délután is unalmas volt. De az este annál érdekesebb. Estére kölcsön kértem egy laptopot, hogy tudjak egy emberkével beszélni. Pontosabban az egyik hozzám legközelebb álló személlyel és buszon lévő beszélgetőtárssammal. Bár nem régen ismerem őt, de eleget bizonyított, hogy így gondolkodjak róla.

Miközben beszélgettünk, úgy határoztam, hogy illő lenne megismernie igazán. Így hát feltettem neki a kérdést, hogy meg akar-e ismernei vagy nem. Persze eléggé gondolkodóba esett állítása szerint. Végülis elfogadta ezt az ajánlatot, de ez után, mintha egy virtuális szerződést kötöttünk volna. Hogy ez mit jelentett ebbe az esetben? Hogy ha én képes vagyok neki megmutatni magam, hogy igazából ki vagyok, akkor az lenne a Fair, hogy ő is, de attól félt, hogy megutálom és hogy nem állok vele soha többé szóba.

Mikor meglátta a blogom, egy-két kérdést fel is tett. Ezek után Ő is elmondott néhány dolgot és felajánlotta, hogy találkozzunk és viselkedjünk úgy, mint valójában amilyenek vagyunk. Én alapból is önmagamat adom mindenkinél, csak annyi a különbség, hogy csak néhány embernél vonok be érzelmi változást.

Visszatérve: néhány olyan dolgot mondott el, amit tényleg ki se néztem volna belőle. A "jó vicc..." mondatommal reagáltam le ezt az egészet, mert nem tudtam elképzelni azt, hogy tényleg ilyen lenne valójában. Hogy őszinte legyek: ha igaz is, nem zavarna. Hogy miért? Mert eddig nem ártott nekem és mert úgy tekintek rá, mintha a testvérem lenne.

És hát az este: semmi extra nem volt. Szokásos készülődés, pihenés, stb.. Igazából amit csak fél füllel hallodtam, az az, hogy fél 11 és 11 között verekedés tört ki 2 ember között. Hogy miért, azt nem tudom, szóval nem is akarok hülyeségeket írni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása