Ez is egy átlagos keddi napnak ment el. Unatkozás a suliban, semmit se tanulás, lustálkodás.

Délutáni kolis napról hagyj ne beszéljek. Bár ekkor volt egyik haverom születésnapja és mivel én múltam el 18, ezért nekem kellett kihoznom az alkoholos cuccot a boltból. Igaz, én is ittam egy keveset, bár én alapból nem szeretem az alkoholt. Akkor hogy miért ittam? Mert illetlen lett volna más születésnapján nem inni. És persze csak mértékkel...

Este a szokásos unalmas, pihengetős este volt. Lent voltam a 6os és az 5ös szobába, beszélgettem a barátaimmal, majd 10kor elmentem aludni, hisz az unalmas nap is lehet fárasztó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása